اخبار بازی

احتمالا Dragon Age بعدی Dragon Age 4 نام ندارد

احتمالا Dragon Age بعدی Dragon Age 4 نام ندارد

بعد از عرضه آخرین نسخه بازی Dragon Age با نام Inquisition استودیوی بایوور بارها و بارها ساخت نسخه بعدی این سری را به صورت شفاهی تایید کرده است و همه می‌دانیم که این نسخه جدید این اثر در حال ساخت است اما Dragon Age 4 هیچگاه به صورت رسمی معرفی نشده است.

گرچه حالا به نظر می‌رسد که نسخه بعدی این بازی ادامه‌ای مستقیم برای داستان سری نباشد. بر اساس گفته‌های کارگردان بازی Mike Laidlaw شاید در ادامه این سری شاهد عرضه یک بازی متفاوت و یا حتی یک نسخه فرعی (Spin-off) باشیم. در حالی که بایوور در مورد ساخت نسخه بعدی Drago Age خبری را منتشر نمی‌کند حدس و گمان‌های زیادی در مورد این بازی زده می‌شود. اگر همه احتمالات را در نظر بگیریم حتی ساخت یک بازی MMO بر اساس دنیای Dragon Age چندان کار نادرستی نخواهد بود.

در ادامه این حدس و گمان‌ها Laidlaw کار را سخت‌تر کرد و گفت:« پروژه جدیدی از Dragon Age در حال ساخت است. هنوز تایید نشده که این پروژه چهارمین نسخه از داستان اصلی این سری خواهد بود.»

چیزی که شاید در مورد Dragon Age نسبت به Mass Effect متفاوت باشد این است که در Dragon Age همیشه شاهد حضور شخصیتی جدید به عنوان شخصیت اصلی هستیم گرچه همیشه داستان بازی جدید، ادامه دهنده اتفاقات نسخه قبلی از لحاظ داستانی خواهد بود. شاید بایوور قصد ساخت یک بازی را داشته باشد که از لحاظ زمانی زودتر از سه بازی گذشته اتفاق می‌افتد. باید منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باشیم.

منبع

برچسب‌هاBioware dragon age EA pc PS4 xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =

  • مثل اين كه استوديو بايوور سه تا تيم شدن-يك تيم كه با موتتريال ادقام شد وضيفه ساخت andromeda رو داشت-يه تيم دارن روى dragon age كار ميكنن-در واقع تيم اصلى بايوور اون تيمى هستن كه دارن روى anthem كار ميكنن