اخبار بازی

احتمالا Halo 6 به صورت 4K و 60 فریم اجرا می‌شود

احتمالا Halo 6 به صورت 4K و 60 فریم اجرا می‌شود

وی جی مگ: سه سال از عرضه آخرین قسمت از فرنچایز Halo گذشته و از آن زمان تاکنون سخنی در رابطه با نسخه جدید این سری شنیده نمی‌شود. اکنون آگهی استخدام جدیدی، ساخت قسمت جدیدی از Halo را مورد تایید قرار داده است. این آگهی استخدام به دنبال جذب یک طراح گرافیکی ارشد بوده و به نظر می‌رسد Halo 6 به صورت 4K اجرا شده و تمرکز ویژه‌ای روی این رزلوشن به همراه فریم 60 خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، از آن‌ جایی که پس از مدت‌ها قسمت جدیدی از این سری در حال توسعه است انتظارات از آن در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل به نظر می‌رسد استودیو 343 Industries حداکثر تلاش خود را به کار گرفته تا از عالی بودن Halo 6 اطمینان حاصل کند. متن اگهی استخدام ذکر شده به صورت رسمی بدین شرح است که «استودیو 343 Industries سازنده سری بازی Halo به منظور ملحق شدن به تیم توسعه قسمت بعدی این سری شوتر، به دنبال استخدام یک متخصص گرافیکی ارشد است. شما بخشی از تیمی خواهید شد که به همکاری، تفکر خلاقانه و ایجاد اشتیاق ویژه‌ برای پلیرهای خود ارزش زیادی قائل است. به عنوان یک متخصص گرافیکی ارشد، شما رهبری، مدیریت و مشارکت مستقیمی با تیم بصری بازی خواهید داشت و هم‌چنین همکاری نزدیکی را هم با تیم هنری بازی به منظور افزایش گرافیک و ارتقا آن به سطح غیرقابل تصوری تجربه خواهید کرد.»

«ایده‌آل ترین کاندید باید فردی باشد که برای بخش گرافیکی بازی و کارگردانی تیم خود شور و اشتیاق فراوانی داشته باشد و بتواند با همکاری نزدیک با تیم خود سیستم‌ها و کدگذاری‌های بصری فوق‌العاده‌ای را خلق کند. چنان‌چه از وضوع تصویر خیره‌کننده 4K و فریم‌ریت 60 هیجان‌زده می‌شوید، این شغل برای شما خواهد بود.»

با توجه به اینکه بزرگ‌ترین رویداد گیمینگ سال یعنی نمایشگاه E3 حدود 2 ماه دیگر برگزار می‌شود می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد انتشار خبرهایی در رابطه با Halo 6 خواهیم بود.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 15 =