اخبار بازی

احتمالا PS4 در برنامه Capcom برای E3 2018 جایی ندارد

وی جی مگ: وبسایت رسمی E3 شروع به کار کرده و در آن می‌توان فهرست ناشران حاضر و محصولات آنها که برای این نمایشگاه معرفی می‌شود را مشاهده کرد. در این بین شاید Capcom بیشترین سورپرایز را به همراه داشته باشد. آنها در فهرست عناوین خود یک بازی اکشن ماجراجویی برای Xbox One، یکی برای PC و یکی دیگر نیز برای Nintendo Switch آماده کرده‌اند. نکته جالب این است که احتمالا PS4 در برنامه Capcom برای E3 2018 جایی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، هرچند هیچکدام از این بازی‌ها معرفی نشده‌اند اما انتظار می‌رود که اکشن ماجراجویی PC در اصل پورت Monster Hunter World برای این پلتفرم باشد. در مقابل بسیاری اعتقاد دارند که اکشن ماجراجویی Nintendo Switch‌ پورت Okami برای پلتفرم نینتندو است و نهایتا بازی مخصوص به Xbox One نسخه جدید Dead Rising خواهد بود که چندی پیش مشخص شد مراحل ساختش در شعبه ونکوور Capcom دنبال می‌شود.

با توجه به فهرست منتشر شده برای Capcom اینطور برداشت می‌شود که آنها بازی خاصی را برای PS4 آماده نکرده‌اند. خبر نگران کننده شاید برای طرفداران مجموعه Devil May Cry‌ باشد. اکنون مدت زیادی است که شایعاتی درباره ساخت قسمت پنجم این مجموعه به گوش می‌رسد اما همین که PS4 از فهرست Capcom حذف شده این شایعه را به وجود آورده که یا Devil May Cry جدید فعلا برای پلتفرم سونی توسعه پیدا نمی‌کند یا به طور کلی خبری از آن در E3 2018 نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 5 =