اخبار بازی

احتمال اضافه شدن بازی‌های Sega Saturn و Dreamcast به Sega AGES وجود دارد

احتمال اضافه شدن بازی‌های Sega Saturn و Dreamcast به Sega AGES وجود دارد

وی جی مگ: سگا به شرکتی معروف شده که در مورد بازی‌های کلاسیک خود تصمیمات عجیبی اتخاذ می‌کند. آنها حتی وقتی قصد بازسازی و ارائه بازی‌های قدیمی خود را دارند صرفا به زمان آثار 16 بیتی فکر می‌کنند. حالا به نظر می‌رسد که بازی‌های Sega Saturn و Dreamcast به Sega AGES اضافه خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، این در حالی است که سگا در گذشته علاقه زیادی به عرضه دوباره بازی‌های منتشر شده برای Sega Saturn و Dreamcast نداشته است. حالا به نظر این تصمیم‌ها دچار تغییر خواهند شد. Sega AGES بازی‌های کلاسیک این شرکت را برای Nintendo Switch قابل بازی خواهد کرد که بیشتر روی آثار عرضه شده در دوران Genesis تمرکز دارد. در صحبت‌های مدیر این پروژه که توسط کاربران فروم ResetEra ترجمه شده اشاره شده که احتمال گسترش این پروژه وجود دارد.

نه تنها مدیر این پروژه بلکه تیم ترجمه و اضافه کردن زبان‌های مختلف در سگا نیز اضافه شدن احتمالی بازی‌های Sega Saturn و Dreamcast را به Sega AGES مورد تایید قرار دادند. البته در حال حاضر نباید اعتماد زیادی به این صحبت‌ها داشت چون سگا به صورت رسمی هنوز این مسئله را مورد تایید قرار نداده است. امید به این است که شایعات مطرح شده در نهایت توسط سگا مورد تایید قرار گیرند.

منبع: Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 17 =