اخبار بازی

احتمال اضافه شدن New Game Plus به Assassin’s Creed Origins وجود دارد

وی جی مگ: یوبی‌سافت حتی قبل از عرضه Assassin’s Creed Origins سعی کرده بود تا به نظر کاربران توجه بسیار زیادی داشته باشد و حالا که چند ماه از عرضه این اثر می‌گذرد این شرکت فرانسوی قصد دارد تا با توجه به درخواست بسیار زیاد کاربران قابلیت New Game Plus را به این بازی اضافه کند.

سازندگان بازی در آخرین جلسه پرسش و پاسخ اشاره کردند:« ما مطلع هستیم که تعداد بسیار زیادی از گیمر‌ها درخواست اضافه شدن قابلیت New Game Plus را دارند. ما در حال حاضر به فکر اضافه کرد این قابلیت در به‌روزرسانی آینده هستیم.» همانطور که می‌دانید در New Game Plus گیمر می‌تواند بخش داستانی را از ابتدا شروع کرده با این تفاوت که تمام آیتم‌های کسب شده خود در انتهای بازی را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد. به گزارش وی جی مگ،‌ در کنار اضافه شدن ویژگی New Game Plus اطلاعات جدیدی از دو بسته الحاقی Assassin’s Creed Origins نیز منتشر شده.

بسته الحاقی اول The Hidden Ones نام دارد که داستان آن در واقع سال‌ها بعد از داستان اصلی بازی دنبال می‌شود. جایی که قسمتی از مصر توسط نیروهای امپراطوری روم اشغال شده است. بایک و نیرو‌های Assassin با رومی‌ها وارد مبارزه شده و این فرقه شروع به رشد می‌کند. در حال حاضر این بسته الحاقی برای عرضه در ژانویه 2018 آماده می‌شود.

بسته الحاقی دوم با نام The Curse of the Pharoahs در حال آماده‌سازی است. در این بسته الحاقی که تمرکز زیادی روی اساطیر و افسانه‌های مصر باستان دارد گیمر‌ها را روبروی فرعون‌های Undead و هیولاهای شناخته شده این تمدن قرار خواهد داد. Bayek در این بسته الحاقی منطقه جدیدی را پیدا کرده و باید منبع طلسمی که باعث زنده شدن این هیولاها شده را پیدا کند. این بسته الحاقی برای عرضه در ماه مارچ 2018 آماده می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =