اخبار بازی

احتمال حضور بازیگر فیلم Transformers در بازی Call of Duty World War 2

احتمال حضور بازیگر فیلم Transformers در بازی Call of Duty World War 2 1

بعد از مدت‌ها شایعه و خبر‌های نه چندان مطمئن، اکتیویژن تصمیم به شکست سکوت گرفته و چند روز گذشته Call of Duty World War 2 را معرفی کرد. رونمایی رسمی بازی تنها دو روز دیگر انجام خواهد شد.

البته اکتیویژن در این مدت چند روزه چندان بیکار نیز نمانده و با انتشار ویدیوی جدید و کوتاهی در اینستاگرام، چنگی به دل هواداران می‌زند. گرچه نکته خاصی از این ویدیو قابل برداشت نیست اما به نظر می‌رسد که Josh Duhamel بازیگر هالیوودی که در فیلم‌های Transformers نیز همکاری دارد، در بازی جدید Call of Duty World War 2 حضور خواهد داشت.

البته حدسیاتی در مورد حضور این بازیگر از زمان منتشر شدن اولین عکس بازی، وجود داشت. یکی از کاربران Charlie Intel به تازگی تصویری از توئیتر Josh Duhamel منتشر کرده است که او را در لباس‌های موشن کپچر مشاهده می‌کنیم. این نکته تقریبا می‌تواند تایید کننده حضور این بازیگر باشد. در سرنخی دیگر باید گفت که این بازیگر صفحه مربوط به Call of Duty در توئیتر را به تازگی دنبال کرده است.

تقریبا تمامی شواهد حاکی از این است که Josh Duhamel در بازی Call of Duty World War 2 حضور خواهد داشت. بازی‌های Call of Duty با حضور بازیگران چندان غریبه نیست و قبلا شاهد حضور Kevin Spacy در Advanced Warfare و Kit Harrington در Infinite Warfare بودیم. باید دید که آیا در این بازی هم Josh Duhamel نقش منفی را ایفا خواهد کرد؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =