اخبار بازی

احتمال حضور بتل رویال در Halo Infinite

احتمال حضور بتل رویال در Halo Infinite

وی جی مگ: در حالی که پیش از این سازندگان بازی Halo Infinite در استودیو 343Industries چندین بار از عدم علاقه خود برای حضور بتل رویال در Halo Infinite خبر داده بودند اما ظاهرا اوضاع در جریان ساخت بازی با تغییراتی همراه شده است. زیرا به گفته یک منبع معتبر بازی مورد بحث، تجربه‌ای شبیه بتل رویال را ارائه می‌کند و با این حال تغییراتی هم در آن اعمال خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، برد سمز نویسنده وبسایت Thurrotts که سابقه فاش کردن اطلاعات صحصح پیرامون مسائل مربوط به مایکروسافت را دارد اظهار کرد تجربه بتل رویالی که استودیو 343Industries در حال کار کردن روی آن است صرفا یک کپی از سایر عناوین این ژانر هم‌چون Fortnite و Apex Legends نخواهد بود و شاید به همین دلیل بوده که استودیو سازنده همواره از تایید حضور بتل رویال در Halo Infinite سر باز می‌زده است. زیرا شاید بخش مورد نظر تنها شباهت‌هایی با بتل رویال رایج داشته باشد و هم‌چنین ممکن است اوضاع از آخرین باری که سازندگان در ماه سپتامبر وجود این بخش را در بازی منتفی دانستند تغییر کرده است.

سمز تاکید داشته که ساخت این بخش در مراحل ابتدایی خود بوده و ممکن است با تغییراتی نیز در آینده همراه شود. با این حال این بخش بتل رویال با آنچه که تاکنون دیده‌ایم متفاوت خواهد بود. عنوان Halo Infinite در حال توسعه و ساخت بوده و در حال حاضر هیچ گونه زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 14 =