اخبار بازی

احتمال حضور Travis از سری No More Heroes در Super Smash وجود دارد

احتمال حضور Travis از سری No More Heroes در Super Smash وجود دارد

وی جی مگ: احتمال حضور Travis از سری No More Heroes در Super Smash وجود دارد. سری Super Smash در سال‌های اخیر با رشد و گسترش زیادی همراه بوده است. این بازی در ابتدا به صورت یک عنوان فایتینگ کراس‌اور در بین عناوین انحصاری شرکت نینتندو و شخصیت‌های آن‌ها کار خود را آغاز کرد اما حالا محلی برای دور هم جمع شدن تمامی شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود.

طی سال‌های گذشته شخصیت‌های عناوین تردپارتی چون Solid Snake، Cloud، Sonic، Mega Man و غیره همگی در سری Super Smash دور هم جمع شده‌اند. به گزارش وی جی مگ، حال با توجه به این که بازی جدیدی از این سری برای کنسول Switch در دست ساخت است حدس و گمان‌هایی مبنی بر اینکه چه شخصیت‌هایی در این بازی حضور خواهند داشت از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث مرتبط با این سری محسوب می‌شود. به طوری که حتی سازندگان نیز بخشی از مسئله شده‌اند.

برای مثال Suda51 کارگردان سری No More Heroes طی مراسم PAX East در مصاحبه با DualShockers اظهار کرد که احتمال حضور Travis از سری No More Heroes در بازی جدید سری Super Smash وجود دارد. «البته که من دوست دارم این شخصیت را در بازی جدید Smash Bros ببینم. اما این موضوع به ناشر بازی بستگی دارد تا با نینتندو مذاکره کرده و او را وارد بازی جدید این شرکت کند.»

بازی جدید سری Super Smash و No More Heroes که Travis Strikes Again نام دارد قرار است در تاریخی نامشخص در سال 2018 برای Switch عرضه شوند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 1 =