اخبار بازی

احتمال رایگان شدن Anthem وجود دارد

احتمال رایگان شدن Anthem وجود دارد

وی جی مگ: براساس شایعه جدید مطرح شده دو کمپانی EA و Bioware در حال گفتگو با یکدیگر برای اتخاذ تصمیماتی پیرامون Anthem هستند. از این رو احتمال رایگان شدن Anthem و اضافه شدن آن به سرویس EA Access وجود دارد. بدین ترتیب مشترکین این سرویس EA تا زمانی که عضو سرویس روی Xbox One و PS4 باشند می‌توانند بازی مورد بحث را به صورت رایگان تجربه نمایند.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به ریزش پلیر ثابتی که Anthem داشته این موضوع دور از انتظار به نظر نمی‌رسد اما منبع این شایعه هم چندان قابل اعتماد محسوب نمی‌شود. سرچشمه این خبر MMOGFails بوده ادعا می‌کند که یک منبع ناشناس نزدیک به EA و Bioware در اختیار دارد. وبسایت مذکور با اشاره به منبع خود هم‌چنین مدعی شده که مدیریت Bioware معتقد است پلیرها و حواشی‌ که پیرامون بازی از هنگام انتشار به وجود آمدند باعث فروش ضعیف آن شدند. به علاوه EA نیز دلیل فشار آوردن روی استودیو برای عرضه سریع‌تر بازی مورد سرزنش قرار می‌گیرد.

در آخر هم MMOGFails به نقل از Bioware مجددا تکرار کرد که استودیو و EA به حل مشکلات بازی و پشتیبانی از آن کاملا متعهد هستند. به همین دلیل آن‌ها نیازمند ورود پلیرهای قدیمی و جدید به بازی هستند و یکی از راه‌ها برای رسیدن به این هدف رایگان شدن Anthem است. باید توجه داشت در حال حاضر تمامی این موضوع تا زمان تایید رسمی باید در حد شایعه در نظر گرفته شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − سه =