اخبار بازی

احتمال ساخت قسمت دوم بازی Detroit Become Human وجود دارد

احتمال ساخت قسمت دوم بازی Detroit Become Human وجود دارد

وی جی مگ: دیوید کیج در جلسه پرسش و پاسخ اخیر خود به این نکته اشاره کرده که احتمال ساخت قسمت دوم بازی Detroit Become Human وجود دارد. بازی که در حال حاضر به عنوان موفق‌ترین اثر استودیو Quantic Dream از دید مالی شناخته می‌شود و برای بار دیگر این تولیدکننده را در کانون توجه‌ها قرار داده.

به گزارش وی جی مگ، با اینکه بسیاری از گیمرها خواستار این موضوع بودند اما در گذشته استودیو Quantic Dream راضی به ساخت بازی Heavry Rain 2 نشد اما به نظر می‌رسد که این به معنی کار نکردن دیوید کیج روی یک ادامه مستقیم نیست و ممکن است که در آینده شاهد ساخت قسمت دوم بازی Detroit Become Human‌ باشیم. اثری که با تمرکز روی داستان ربات‌هایی که اختیار خود را به دست می‌آورند توانسته میان دیگر تولیدات دنیای سرگرمی همچون Westworld قرار گیرد که تمرکز اصلی داستانی خود را روی این موضوع قرار داده‌اند. کیج در همین راستا توضیح داده که اگر ایده‌ای مناسب را در اختیار داشته باشیم به دنبال ساخت یک ادامه می‌رویم.

با این حال کیج تایید کرده که در حال حاضر استودیو Quantic Dream روی ادامه هیچ کدام از بازی‌های قبلی خود کار نمی‌کند. زمانی که کاربرها درباره انتشار بسته قابل دانلود سوال کرده‌اند که کیج اعلام کرده که فعلا نمی‌تواند صحبتی در این رابطه انجام دهد و باید دید که انتخاب آنها میان یک بسته قابل دانلود با حضور شخصیتی جدید و ساخت یک ادامه به کدامیک اختصاص پیدا می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =