اخبار بازی

احتمال ساخت نسخه بهبودیافته Space Hulk Deathwing برای Xbox One متوقف شده

احتمال ساخت نسخه بهبودیافته Space Hulk Deathwing برای Xbox One متوقف شده

وی جی مگ: دارندگان دو پلتفرم PC و PS4 می‌توانند منتظر نسخه بهبودیافته Space Hulk Deathwing تحت عنوان Space Hulk: Deathwing Enhanced باشند که قرار است در تاریخ 22 می 2018 (1 خرداد 97) توسط دو شرکت Focus Home Interactive و Streum On Studio عرضه شود. اما به نظر می‌رسد ساخت این نسخه برای کنسول XBOX ONE کنسل شده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که پیش از این بازی برای هر سه پلتفرم اصلی معرفی شده بود در آخرین بیانیه رسمی منتشر شده که تاریخ عرضه بازی طی آن اعلام شد نام کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در لیست پلتفرم‌های مقصد بازی غایب است. هم‌چنین در گیم‌پلی جدیدی که از وبسایت رسمی بازی به نمایش در آمده هیچ اشاره‌ای به نسخه XBOX ONE نشده است. تاکنون هیچ کدام از دو شرکت Focus Home Interactive و Streum On Studio در این رابطه نظری ابراز نکرده‌اند.

در Space Hulk Deathwing پلیرها در نقش Deathwing قرار می‌گیرند و باید با استفاده از کلاس‌های مختلف بازی با دیگر پلیرها همکاری کنند تا بتوانند علیه Genestealerها مبارزه کنند. نسخه بهبودیافته Space Hulk Deathwing که در تاریخ 22 می انتشار می‌یابد شامل برخی محتویات جدید است که برخی از آن پیش از این برای PC عرضه شده. هم‌چنین پلیرهای PC تمامی این محتویات را می‌توانند در یک به‌روزرسانی رایگان دریافت کنند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − چهارده =