اخبار بازی

احتمال ساخت Battlefield 2018 در جنگ جهانی دوم قوت گرفت

احتمال ساخت Battlefield 2018 در جنگ جهانی دوم قوت گرفت

وی جی مگ: در مقطعی از سال حضور داریم که شایعات در مورد ساخت نسخه بعدی Battlefield که در حال حاضر برخی از منابع با نام Battlefield 2018 از آن یاد می‌کنند، در اینترنت منتشر می‌شود.

البته EA هفته پیش در گزارش مالی خود رسما اعلام کرد که نسخه جدیدی از این بازی برای عرضه در ماه اکتبر آماده می‌شود. در حالی که قبلا شایعاتی در مورد روایت داستان و کلیت بازی در جنگ جهانی دوم به گوش می‌خورد حالا به نظر می‌رسد که شواهد بیشتری دال بر انتخاب این بازه زمانی تاریخی پیدا شده است.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کارمندان سابق استودیوی DICE یعنی Peter Olofsson Hermanrud که حتی سابقه کار در بانجی را نیز دارد در پروفایل وب‌سایت ArtStaion مربوط به خود در سال گذشته چند تصویر را منتشر کرده که هیچ ربطی به Battlefield 1 و جنگ جهانی اول و البته کار‌های دیگر او ندارد. اسلحه‌ای به نام PPSh-41 نقطه تمرکز این عکس‌هاست که در جنگ جهانی دوم بسیار زیاد استفاده می‌شده است. در حالی که فعلا هیچ دلیل محکمی برای استفاده از جنگ جهانی دوم در Battlefield 2018 وجود ندارد اما اکثر شواهد به انجام اینکار دلالت دارند. باید دید که واقعا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟

احتمال ساخت Battlefield 2018 در جنگ جهانی دوم قوت گرفت

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 15 =