اخبار بازی

احتمال ساخت PUBG برای PS4 و Nintendo Switch وجود دارد

احتمال ساخت PUBG برای PS4 و Nintendo Switch وجود دارد

وی جی مگ: در ابتدای سال جاری تهیه‌کننده عنوان PUBG آقای Chang Han Kim ایده ساخت آن را به صورت یک فرنچایز روی همه پلتفرم‌ها مطرح کرد. او در مصاحبه با Invenglobal اظهار کرده بود نسخه XBOX ONE بازی تنها نسخه انحصاری موقتی بوده و بدین ترتیب احتمال ساخت PUBG برای PS4 و Nintendo Switch وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، ممکن است هم‌اکنون نسخه‌ای از PUBG برای دو کنسول PS4 و Switch در حال ساخت باشد. این ادعا توسط یکی از کاربران وبسایت Reddit مطرح شده است که هم‌چنین اشاره کرده که نسخه Switch آن از قابلیت‌های ویژه این کنسول نیز بهره خواهد برد. «در سال جاری هنگامی که نسخه اصلی و کامل بازی برای کنسول XBOX ONE عرضه شد، نسخه‌ای از آن برای کنسول PS4 نیز انتشار خواهد یافت. سپس در سال 2019، نسخه موبایلی بهینه‌سازی شده از PUBG برای Switch عرضه خواهد شد و از Amibo نیز پشتیبانی ‌می‌کند. این نسخه به منظور مهیا نمودن بازی 16 نفره در حالت Local Play شامل نقشه‌های کوچک شده‌ای بوده و در حالت بازی به صورت آنلاین نیز از نقشه‌های کامل بهره خواهد برد. بازی به صورت 1080p و 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و از Gyro Aim و HD Rumble پشتیبانی می‌کند.»

در آخر باید اشاره کرد تمامی موارد ذکر شده در حال حاضر باید به عنوان شایعه فرض شوند چرا که هیچ تاییدیه نیز از سوی استودیوهای سازنده بازی یعنی Bluehole و PUBG Corp صورت نگرفته است.

احتمال ساخت PUBG برای PS4 و Nintendo Switch وجود دارد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 3 =