اخبار بازی

احتمال عرضه بسته الحاقی Morrowind برای Elder Scrolls Online

احتمال عرضه بسته الحاقی Morrowind برای Elder Scrolls Online 1

شاید Elder Scrolls Online آرزوی بسیاری از گیمر‌ها را برآورده کند. بتسدا احتمالا هیچوقت قصد این را نداشته باشد که نسخه بازسازی شده از The Elder Scrolls III: Morrowind را بسازد. این بازی بدون شک یکی از بهترین‌های تاریخ سبک نقش‌آفرینی است اما شاید امروز از لحاظ ظاهری کمی قدیمی و فرسوده به نظر برسد.

بحثی در مورد Elder Scrolls Online در Reddit به وجود آمده است که طی آن اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی این بازی منتشر شده است. این اطلاعات توسط دوست‌داران بازی Data Mine شده‌اند. مستندات بسیار زیادی در مورد Morrowind در اطلاعات منتشر شده مشاهده می‌شوند. اگر این اطلاعات واقعی نباشد باید گفت که جاعلان کار بسیار خوبی انجام داده‌اند! البته دوست‌داران این بازی معتقد هستند که اطلاعات فاش شده کاملا واقعی است. اطلاعات فاش شده نقشه‌ای را به نام Vvardenfell نشان می‌دهد که در محل اتفاقات بازی در Morrowind بوده است.

البته Morrowind خود دارای نقشه بسیار بزرگی است که برخی از آنها در Elder Scrolls Online به نمایش در آمده‌اند اما Vvardenfell هنوز در این بازی حضور ندارد. همچنین در Skyrim نیز چند کوئست در نزدیکی Vvardenfell رخ می‌داد اما گیمر اجازه نداشت که به این قسمت وارد شود. البته این منطقه در Skyrim توسط آتشفشانی نابود شد و به نظر می‌رسد که بتسدا با این روش قصد دارد که دیگر سراغ  ساخت ادامه‌ای برای Morrowind نرود. گرچه Elder Scrolls Online در نسل دوم اتفاق می‌افتد و به این ترتیب وقایع داستانی آن بسیار قبل‌تر از Morrowind رخ می‌دهد. به نظر ساخت بازی در Vvardenfell چندان دور از ذهن نیست. باید منتظر تایید رسمی بتسدا باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 10 =