اخبار بازی E3 2018

احتمال عرضه زودهنگام بازی Death Stranding وجود دارد

احتمال عرضه زودهنگام بازی Death Stranding وجود دارد

وی جی مگ: فروشگاه بریتانیایی GAME رده بندی سنی PEGI (رده بندی سنی مخصوص اروپا) بازی Death Stranding را فاش کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد که PEGI درجه بالای 18 سال را به این بازی اختصاص داده است. رده بندی سنی می‌تواند نشان‌گر این باشد که شاید به زودی تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام شود.

به گزارش وی جی مگ، بازی Death Stranding علاوه بر اینکه تاریخ دقیق مشخصی ندارد، Kojima Productions حتی به بازه زمانی احتمالی عرضه آن نیز اشاره نکرده است. بسیار جالب است که بدانیم از تایید ساخت این بازی تا به این لحظه تقریبا دو سال می‌گذرد و هیچکس انتظار ندارد که این اثر زودتر از سال 2019 منتشر شود. نکته جالب در مورد رده بندی سنی فاش شده این است که معمولا این رده‌بندی‌ها با فاصله زیاد از تاریخ عرضه بازی مورد تایید قرار نمی‌گیرند. آیا این می‌تواند تایید کننده تاریخ انتشار و عرضه زود‌هنگام Death Stranding باشد؟ شاید بتوانیم این اثر را بسیار زودتر از سال 2019 حتی در اواخر 2018 تجربه کنیم.

البته این احتمال وجود دارد که شاید این رده بندی سنی به صورت حدسی و با شواهدی که از بازی وجود دارد انجام شده باشد. در هر صورت در چند روز آینده و به خصوص کنفرانس سونی در E3 2018 اخبار بیشتری از این اثر منتشر می‌شود که شاید تاریخ عرضه احتمالی نیز جز آنها باشد. منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باشید.

احتمال عرضه زودهنگام بازی Death Stranding وجود دارد 1

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − 3 =

  • خدا نکند بازی رود منتشر بشه تا تجربه تلخ فانتوم پین برای استاد تکرار بشه
    بذارید استاد کارش بکنه 🙁