اخبار بازی

احتمال عرضه میان نسلی Cyberpunk 2077

احتمال عرضه میان نسلی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: پیش از این ساخت و انتشار Cyberpunk 2077 تنها برای پلتفرم‌های نسل حاضر مورد تایید قرار گرفته بود. با این حال اشارات جدید استودیو CD Projekt Red از احتمال عرضه میان نسلی Cyberpunk 2077 و انتشار آن برای کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، در حین نشست مالی اخیر آدام کیسینسکی از کمپانی CD Projekt Red در خصوص عنوان در دست ساخت مورد انتظار این استودیو صحبت کرد. کیسینسکی ضمن اشاره به این نکته که Cyberpunk 2077 در مراحل اصلی ساخت خود قرار دارد اظهار کرد چنان‌چه فرصتی برای عرضه بازی به صورت میان نسلی وجود داشته باشد تیم سازنده آن را از دست نخواهد داد. «اگر فرصتی برای عرضه Cyberpunk 2077 برای نسل آینده وجود داشته باشد به احتمال فراوان از آن استفاده خواهیم کرد.»

باید اشاره کرد این اولین باری نبوده که اعضای استودیو CD Projekt Red به احتمال انتشار بازی خود برای نسل بعد اشاره می‌کنند. سال گذشته نیز در حین نشست مالی در ماه مارچ به این نکته اشاره شد که تیم سازنده محصول خود را برای نسل بعد یعنی PS5 و Xbox Scarlett توسعه می‌دهد. با توجه به این که Cyberpunk 2077 تا انتهای سال 2019 یا 2020 در بازار عرضه می‌شود احتمال فراوانی وجود دارد این اثر مورد انتظار علاوه‌‌بر پلتفرم‌های نسل حاضر برای کنسول‍‌های نسل آینده که تا انتهای 2020 در بازار حاضر خواهند بود عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 20 =