اخبار بازی

احتمال عرضه Cyberpunk 2077 برای Stadia

احتمال عرضه Cyberpunk 2077 برای Stadia

وی جی مگ: مسلما گوگل به دنبال معرفی سرویس استریم جدید خود یعنی Stadia به دنبال آن است تا بهترین و بزرگ‌ترین نام‌های موجود در صنعت بازی را جذب سرویس خود کرده و پشتیبانی آن‌ها برای این سرویس را اعلام کند. با توجه به این که در حال حاضر CD Projekt RED یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت محسوب می‌شود همین مسئله سبب شده تا صحبت‌ها به منظور عرضه Cyberpunk 2077 برای Stadia آغاز شود.

به گزارش وی جی مگ، در حین نشست مالی اخیر این دو کمپانی، CD Projekt RED اعلام کرد که با گوگل برای پشتیبانی از Stadia در حال مذاکره بوده است. اگرچه فعلا آن‌ها جیزی برای معرفی ندارند اما احتمال عرضه Cyberpunk 2077 برای Stadia دور از انتظار نخواهد بود. پس از آن این کمپانی لهستانی توضیحاتی پیرامون بازاریابی و تبلیغات Cyberpunk 2077 ارائه کرد. در حالی که هنوز تاریخ عرضه این اثر مورد انتظار مشخص نشده اما نهایتا تا یک سال آینده شاهد انتشار آن بوده و به همین دلیل مقدمات برای بازاریابی و تبلیغات آن در حال انجام است.

کمپانی CD Projekt RED اعلام کرد برای بازاریابی Cyberpunk 2077 همان روش‌هایی را که پیش از این برای The Witcher 3 استفاده کرده بودند را به کار خواهند برد. بدین شرح که تبلیغات وسیعی توسط ناشرهایی که عرضه بازی را در مناطق مختلف هم‌چون Bandai Namco در اروپا و Warner Bros در آمریکا برعهده دارند انجام خواهد شد. ناگفته نماند به لطف گسترش تبلیغات دیجیتالی و فروش بیشتری که از این راه به دست خواهد آمد CD Projekt RED انتظار دارد تا بودجه مورد نیاز برای تبلیغات Cyberpunk 2077 کمتر از The Witcher 3 باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 16 =