اخبار بازی

احتمال عرضه Dark Souls 3 برای Nintendo Switch

احتمال عرضه Dark Souls 3 برای Nintendo Switch 1

استودیوی سازنده سری Dark Souls با نام  FromSoftware از عرضه این بازی برای کنسول Wii U سر باز زد چون به نظر آنها این کنسول مخاطب مورد نظر سری Dark Souls را در اختیار ندارد. به نظر می‌رسد که این تصمیم برای کنسول Switch بابرجا نیست و به احتمال زیاد باید منتظر منتشر شدن آخرین نسخه از این بازی‌ها برای کنسول جدید نینتندو باشیم. استودیوی FromSoftware به تازگی به عنوان یکی از استودیو‌های پشتیبان کنسول جدید نینتندو مطرح شده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت Let’s Play Video Games تیمی کوچک در دل استودیوی FromSoftware چند ماهی است که در حال تلاش برای پورت کردن این بازی برای Nintendo Switch هستند. منبع آگاه در مورد این خبر می‌گوید که تیم سازنده از بازده این بازی روی سخت‌افزار Nintendo Switch راضی است. همچنین محتوای قابل دانلود نیز برای این نسخه عرضه خواهد شد.

علاوه بر نسخه سوم از این بازی این احتمال وجود دارد که FromSoftware دو نسخه اول را نیز برای این کنسول پورت کند. به نظر می‌رسد که FromSoftware منتظر آمار فروش اولیه Nintendo Switch است. بر اساس شایعات آنها بعد از دریافت آمار اولیه فروش این کنسول شروع به تولید بازی‌های خود خواهند کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + یک =