اخبار بازی

احتمال عرضه Devil May Cry 5 برای Nintendo Switch

احتمال عرضه Devil May Cry 5 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: عنوان Devil May Cry 5 سرانجام عرضه شد و با نقدهای بسیار مثبتی مواجه شد. با توجه به انتشار بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای Switch، احتمال عرضه Devil May Cry 5 برای Nintendo Switch نیز به سوال بسیاری از طرفداران تبدیل شده است که البته اظهارات کارگردان این عناوین امیدهای فراوانی را برای کاربران به وجود می‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، هیدئاکی ایتسونو کارگردان بازی Devil May Cry 5 به تازگی گفتگویی با M! Games داشته و در رابطه با آینده هر دو فرنچایز Devil May Cry و Dragon’s Dogma توضیحاتی ارائه کرده است. ایتسونو اظهار کرد چنان‌چه Dragon’s Dogma: Dark Arisen روی کنسول هیبریدی نینتندو فروش خوبی را تجربه کند آن‌ها می‌توانند انتشار Devil May Cry 5 برای Nintendo Switch را هم در نظر بگیرند. بنابراین به نظر می‌رسد دارندگان Switch برای تجربه نسخه پنجم Devil May Cry با مانع چندان بزرگی رو به رو نیستند.

ایتسونو در مصاحبه‌ای دیگر پیرامون اشتیاق طرفداران برای ساخت دنباله Dragon’s Dogma توضیح داد «این اثر یک بازی کاملا جدید بود. بیشتر مواردی که پیش از این روی آن‌ها کار کرده بودم از قبل ساخته شده بودند. باید توجه کرد در آن زمان ساخت و عرضه چند بازی بزرگ به صورت همزمان برای کپکام چندان امری رایج نبود. من پیش از این هم اشاره کردم که پیش از ساخت Devil May Cry 5، توسعه نسخه جدید از هر دوی این مجموعه در ذهن من وجود داشت اما تصمیم گرفتم Devil May Cry 5 را تولید کنم. با این حال بسیار دوست دارم Dragon’s Dogma 2 را هم بسازم. زیرا بازی بسیار فوق‌العاده‌ای از آب در خواهد آمد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =