اخبار بازی

احتمال عرضه Halo Master Chief Collection برای PC وجود دارد؟

احتمال عرضه Halo Master Chief Collection برای PC وجود دارد؟

وی جی مگ: بهینه‌سازی Halo Master Chief Collection برای پشتیبانی از XBOX ONE X در دستور کار قرار داشته اما شایعات جدید حاکی از آن است احتمال عرضه Halo Master Chief Collection برای PC وجود دارد. از زمان عرضه باندل Halo 5: Forge برای PC، انتشار Master Chief Collection برای این پلتفرم نیز خواسته شمار زیادی از طرفداران این سری بوده است.

به گزارش وی جی مگ، شایعه عرضه این کالکشن برای PC از جایی کلید خورد که شرکت مایکروسافت از باندل‌های جدیدی برای کنسول XBOX ONE S رونمایی کرد که شامل باندل Halo: The Master Chief Collection نیز برای آن می‌شد. یکی از پوسترهای تبلیغاتی این باندل به عرضه Halo Master Chief Collection برای PC اشاره می‌کرد.

البته مدیر انجمن شرکت مایکروسافت مدعی شد این مسئله و نکته اشاره شده در این پوستر اشتباه بوده و قرار نیست Halo: MCC برای PC انتشار یابد. هم‌چنین شرکت مایکروسافت صفحه مربوط به این محصول را نیز به‌روزرسانی کرد تا اشتباه مذکور برطرف گردد. نکته‌ای دیگری باعث می‌شود عرضه کالکشن مذکور برای PC به سادگی امکان‌پذیر نباشد، همان تصویر تبلیغاتی ذکر شده است که به انحصاری بودن آن برای کنسول XBOX ONE اشاره می‌کند.

احتمال عرضه Halo Master Chief Collection برای PC وجود دارد؟ 1

منبع: Segmentnext.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − شش =