اخبار بازی

احتمال عرضه Nier Automata برای Xbox One افزایش یافت

احتمال عرضه Nier Automata برای Xbox One افزایش یافت

وی جی مگ: احتمال عرضه Nier Automata برای Xbox One افزایش یافت. عنوان Nier Automata یکی از بهترین عناوین سال گذشته بود. ساخته آقای Yoko Taro و استودیو Platinum Games بازی بسیار درخشانی بود که توانست با استفاده از مدیوم بازی‌های ویدئویی با شیوه‌ای منحصر به فرد داستان تاثیرگذار خود را روایت کند. این عنوان تنها برای دو پلتفرم PC و PS4 منتشر شد و در آن زمان خبری از عرضه بازی برای کنسول XBOX ONE نبود.

به گزارش وی جی مگ، ممکن است سرانجام ساخته Platinum Games راه خود را به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت باز کند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط Jeuxvideo، منبعی که پیش از این عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را برای Switch، XBOX ONE و PC فاش کرده بود و هم‌چنین تریلر معرفی بازسازی Spyro را نیز منتشر کرده بود، این منبع مدعی شده نسخه XBOX ONE عنوان Nier Automata در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

رییس XBOX یعنی فیل اسپنسر پیش از این وعده داده بود که در E3 پیش‌رو عناوین ژاپنی زیادی برای کنسول مایکروسافت معرفی و منتشر می‌شوند. باید منتظر ماند و دید عنوان تحسین شده Nier Automata جزیی از این موارد خواهد بود یا خیر.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =