اخبار بازی

احتمال عرضه Overwatch و Hearthstone برای Nintendo Switch؟

احتمال عرضه Overwatch و Hearthstone برای Nintendo Switch؟ 1

اگر فکر می‌کنید که Nintendo Switch یک کنسول موفق است، تنها یک لحظه به عرضه بازی‌های موفقی مثل Hearthstone و Overwatch روی این کنسول فکر کنید.

کنسول جدید نینتندو توانسته که رکورد‌های زیادی را جا به جا کند و به فروش خوبی دست پیدا کند اما واقعیت این است که بعد از اینکه شما تمام لذت خود را از Zelda Breath of the Wild بردید، آیا چیز دیگری برای تجربه روی این کنسول باقی می‌ماند؟ حقیقت این است که تعداد زیادی از خریداران صرفا برای تجربه Zelda کنسول جدید نینتندو را خریده‌اند و احتمالا تا ماه‌ها خبری از بازی خوبی برای این کنسول نباشد.

تا به امروز شرکت‌ها و بازی‌های زیادی پشتیبانی از این کنسول را به صورت رسمی اعلام کردند اما آیا بلیزارد قصد می‌کند که بازی‌های خود را برای این کنسول عرضه کند؟ Nintendo Wire گزارش داده است که مدیریت بلیزارد عرضه بازی‌هایی همچون Overwatch و Hearthstone را برای Nintendo Switch مورد بحث قرار داده‌اند.

بازی همچون Hearthstone مکانیزم بسیار سازگاری با کنسول جدید نینتندو دارد و عرضه آن برای گوشی‌های هوشمند نیز بسیار موفق بوده است. در پاسخ به این سوال که آیا Hearthstone برای Nintendo Switch عرضه می‌شود یکی از طراحان این بازی اشاره کرد که بحث در این مورد می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

از سمت دیگر کارگردان بازی Overwatch یعنی Jeff Kaplan می‌گوید که پورت کردن این بازی برای Nintendo Switch می‌تواند کار بسیار جالب و چالش برانگیزی باشد. همچنین Kaplan اعتراف کرد که مدت زمان زیادی برای بازی کردن Zelda Breath of the Wild صرف کرده است و از نظر او این اثر یک شاهکار است.

باید منتظر اخبار جدید و رسمی در مورد ارائه شدن بازی‌های بلیزارد برای کنسول جدید نینتندو باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × پنج =