اخبار بازی

احتمال عرضه Persona 5 و Metroid Prime Trilogy برای Nintendo Switch

احتمال عرضه Persona 5 و Metroid Prime Trilogy برای Nintendo Switch

وی جی مگ: احتمال عرضه Persona 5 و Metroid Prime Trilogy به همراه بازی The Legend of Zelda: A Link to the Past برای کنسول Nintendo Switch با توجه به لیست شدن این عناوین در فروشگاه Best Buy شدت یافته است.

به گزارش وی حی مگ، این اطلاعات توسط کاربر Wario64 در تویتتر منتشر شده که همواره سابقه انتشار اطاعات صحیح پیش از اعلام رسمی را داشته است. از طرفی دیگر کاربری به نام MysticDistance عکسی از لیست شدن Persona 5 در این فروشگاه به اشتراک گذاشته و اظهار کرد اگرچه احتمال جعلی بودن این لیست وجود دارد اما کد موجودی و کد محصول درج شده برای بازی، اصل بوده و همین موضوع احتمال صحت داشتن آن را افزایش می‌دهد.

درز این اطلاعات درست پس از اعلام کمپانی Atlus مبنی بر در راه بودن معرفی پیرامون مجموعه Persona در تاریخ 25 آپریل صورت گرفت. هم‌چنین وبسایت P5S هم یافت شده که به عقیده بسیاری به Persona 5 Switch اشاره می‌کند. از زمان معرفی شخصیت Joker برای بازی Super Smash Bros, Ultimate، شایعات بسیاری پیرامون عرضه بازی Persona 5 برای کنسول هیبریدی نینتندو صورت گرفته است.

در کنار این موضوع Wario64 مدرکی دیگر پیدا کرده و به اشتراک گذاشت که از لیست شدن دو بازی Metroid Prime Trilogy و The Legend of Zelda: A Link to the Past برای Switch خبر می‌دهد. این اولین باری نبوده که احتمال عرضه Persona 5 و Metroid Prime Trilogy برای Switch مطرح می‌شود. باید منتظر اخبار رسمی از سوی نینتندو و یا Atlus ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 11 =