اخبار بازی

احتمال عرضه State of Decay 2 روی استیم وجود دارد

وی جی مگ: هر چه به زمان انتشار State of Decay 2 نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری همچون حجم فایل‌های این بازی مشخص می‌شود و حالا اطلاعاتی به دست رسیده که از احتمال عرضه State of Decay 2 روی استیم خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، یکی از کاربرهای انجمن اینترنتی ResetERA با نام Chairmanchuck  متوجه این نکته شده که دموی بازی در نمایشگاه PAX East به نظر می‌رسد که به سرور استیم متصل است. هرچند این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند اما احتمال عرضه State of Decay 2 روی استیم وجود دارد. با توجه به اینکه در دموی مورد نظر بازی سعی در اتصال به سرور استیم دارد می‌توان انتظار داشت که نهایتا انحصاری جدید Xbox One و PC روی پلتفرم Valve نیز عرضه شود.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که نسخه اول این مجموعه نیز پیش‌تر روی Steam منتشر شده بود. انتظار می‌رود که State of Decay 2 در تاریخ 22 ماه می برای Xbox One و PC منشر شود. معمولا بازی‌های انحصاری مایکروسافت از طریق فروشگاه آنلاین این کمپانی برای PC عرضه می‌شوند اما اکنون می‌توان منتظر ماند و دید که بالاخره State of Decay 2 آیا روی استیم نیز در دسترس قرار می‌گیرد یا این مسئله تنها به دموی PAX East ارتباط داشته.

احتمال عرضه State of Decay 2 روی استیم وجود دارد 1

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =