اخبار بازی

احتمال عرضه The Elder Scrolls Legends برای کنسول‌ها وجود دارد

احتمال عرضه The Elder Scrolls Legends برای کنسول‌ها وجود دارد

وی جی مگ: بازی کارتی The Elder Scrolls Legends در طول عرضه خود برای PC و موبایل‌ها با بازخورد مناسبی روبرو شده است. این در حالی است که از عرضه این بازی نزدیک به یک سال می‌گذرد و همه منتظر ورود آن روی پلتفرم‌های دیگر هستند.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه جدید Pete Hines معاون بخش بازاریابی Bethesda مسئله عرضه نسخه کنسولی مطرح شده و Hines در این مورد پاسخ داد:« حقیقتا من فکر می‌کنم که همه گزینه‌ها روی میز است و این مورد برای همه بازی‌ها وجود دارد. ما سعی می‌کنیم تا بازی‌های شرکت را تا حد امکان روی همه پلتفرم‌ها عرضه کنیم. ما بازی‌هایی مثل Doom و Wolf 2 را برای Switch عرضه کردیم و تلاش بسیار زیادی انجام دادیم تا این بازی‌ها دچار مشکلات خاص فنی نشوند. من خیلی دوست دارم تا The Elder Scrolls Legends را برای کنسول‌ها نیز عرضه کنیم اما برای انجام اینکار باید تغییراتی به خصوص در بخش رابط کاربری به وجود آوریم.»

گرچه نباید این صحبت‌ها را به عنوان معرفی رسمی این اثر برای کنسول‌ها در نظر بگیریم اما به نظر می‌رسد که بتسدا دید بسیار گسترده‌ای برای عرضه آثار خود روی تمامی پلتفرم‌ها دارد. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا در آینده این بازی برای PS4 و Xbox One و حتی Switch عرضه خواهد شد یا خیر؟

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × پنج =