اخبار بازی

احتمال عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2018 کاهش یافت

احتمال عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2018 کاهش یافت

وی جی مگ: بدون شک The Last of Us Part 2 از مورد انتظارترین عناوین کنسول PS4 محسوب می‌شود اما شواهد کلی نشان می‌دهد زمان زیادی تا عرضه بازی مانده است. بسیاری معتقد هستند تا سال 2019 خبری از عرضه بازی نخواهد بود حال خبرهای جدید نیز اشاره به تایید این مسئله دارند.

به گزارش وی جی مگ، سونی در بلاگ رسمی خود PlayStation Blog، نظرسنجی را برای انتخاب بهترین بازی‎های سال در هر بخش ترتیب داده و در میان بخش‌های موجود، نام The Last of Us Part 2 در میان نامزدهای مورد انتظارترین بازی‌های سال بعد دیده نمی‌شود. این موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم عنوان مذکور در سال 2016 در بین مورد انتظارترین بازی‌های سال 2018 قرار داشت و حال عجیب است که در میان نامزدهای امسال وجود ندارد. وقتی از آقای Justin Massongill مدیر رسانه اجتماعی این شرکت درباره این موضوع سوال شد، این‌گونه پاسخ داد که The Last of Us Part 2 به این دلیل از این لیست حذف شد زیرا که این بازی سال گذشته در میان نامزدهای این بخش قرار داشت به عنوان مورد انتظارترین بازی نیز انتخاب شد. به همین دلیل دیگر نباید این بازی در لیست امسال بخش ذکر شده قرار می‌گرفت.

البته واضح است دلایل ذکر شده از طرف Massongill چندان توجیح کننده به شمار نمی‌آید و این خود می‌تواند دلیلی باشد که نشاند این عنوان در سال 2018 منتشر نمی‌شود به هر حال باید تا E3 2018 صبر کنیم تا به همراه نمایش اصلی گیم‌پلی بازی، خبرهای بیشتری نیز از این عنوان بزرگ منتشر گردد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 3 =