اخبار بازی

احتمال معرفی Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch وجود دارد

وی جی مگ: روز گذشته بعد از انتشار چند شایعه بالاخره Spyro Reignited Trilogy به صورت رسمی معرفی شد اما نکته‌ای که توجه اکثر مخاطب‌ها را به خود جلب کرد، غیبت Nintendo Switch در میان پلتفرم‌های هدف این بازی بود. کنسولی که مطمئنا تعداد زیادی از علاقه‌مندان به ژانر پلتفرمر آن را خریداری کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، با این حال به تازگی شواهدی به دست آمده که نشان از احتمال معرفی Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch دارد. امروز برای چند ساعت نام این بازی در وبسایت رسمی نینتندو بریتانیا قرار گرفت و در ادامه حذف شد. معمولا فروشنده‌های ثانویه چنین اشتباهاتی را صورت می‌دهند اما با توجه به اینکه وبسایت مورد نظر به صورت اختصاصی به نینتندو تعلق دارد، می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که احتمالا Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود.

یکی از کاربرهای توئیتر موفق شده از اطلاعات ثبت شده در وبسایت نینتندو بریتانیا تصویری را تهیه کرده و آن را به اشتراک گذاشته تا به داغ شدن شایعه انتشار Spyro Reignited Trilogy برای Nintendo Switch دامن بزند. بازی که مطمئنا می‌تواند روی پتلفرم محبوب نینتندو به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرده و راه را برای حضور پررنگ‌تر Activision روی Nintendo Switch هموار کند.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − نه =