اخبار بازی

احتمال ممنوعیت PUBG در چین وجود دارد

احتمال ممنوعیت PUBG در چین وجود دارد

در حالی که PUBG روز‌های بسیار خوشی را پشت سر گذاشته است، به نظر می‌رسد بعد از رکورد شکنی‌های مختلف و فروش فوق‌العاده آنها با اولین مشکل بزرگ خود روبرو شدند. احتمال ممنوعیت تجربه این اثر در کشور چین بسیار بسیار زیاد است.

این تصمیم احتمالی دولت چین توسط Bloomberg (از طریق GameIndustry.biz) منتشر شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که سیستم کلی بازی مثل “آخرین نفری که زنده می‌ماند” اختلاف زیادی با “ارزش‌های جامعه‌گرای چین و همچنین فرهنگ این کشور” دارد. از نظر نهاد‌های نظارتی این کشور PUBG، محتوای خوبی برای سلامت روانی و جسمی افراد جوان نیست. همچنین این نهاد پیامی را منتشر کرده است که در متن آن اشاره شده که آنها از شرکت‌های سازنده بازی می‌خواهند که دیگر اثری با این ویژگی‌های نسازند و حتی بودجه‌ای به تیم تحقیق و ساخت بازی‌های خود برای اینکار ارائه نکنند.

در حال حاضر فعلا ممنوعیتی برای فروش و بازی کردن این اثر در چین وجود ندارد که البته با انتشار پیام نهاد نظارتی این کشور به نظر می‌رسد که PUBG به زودی به لیست بازی‌های ممنوعه این کشور اضافه شود. باید منتظر اخبار تکمیلی در این زمینه باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هفت =