اخبار بازی

احتمال پشتیبانی کنسول‌های آینده سونی از Backward Compatibility

احتمال پشتیبانی کنسول‌های آینده سونی از Backward Compatibility

وی جی مگ: سیاست‌های سونی در مورد پشتیبانی از بازی‌های قدیمی که از آن با نام Backward Compatibility یاد می‌شود چندان مورد قبول گیمر‌ها نیست. کاربر‌های که PS4 دارند دسترسی به آثار قدیمی PS1 و PS3 ندارند و حتی برای تجربه بازی‌های PS2 حتی اگر آنها را قبلا خریده باشید، باید دوباره برای تجربه آنها مبلغی بپردازید.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که شاید این روش‌های نه چندان محبوب سونی شاید به زودی تغییر کند البته در نسل بعدی کنسول آنها. سونی حق ثبت اختراعی را انجام داده است که اشاراتی به Backward Compatibility دارد و به نظر کنسول نسل آینده آنها از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد. اینکار به نوعی درست به نظر می‌رسد چون آنها از معماری X86-64 استفاده می‌کنند تا تغییر نسل‌ها را برایشان راحت‌تر کند. این پیشرفت رو به جلو مزیت‌هایی از لحاظ Backward Compatibility نیز دارد.

البته باید اشاره کنیم که آنها فعلا این قابلیت را ثبت کردند و هیچ دلیل محکمی بر استفاده سونی از این قابلیت وجود ندارد. سونی در نسل PS2 به صورت کامل از PS1 پشتیبانی می‌کرد اما این روز‌ها کمبود این قابلیت برای PS4 به یکی از ضعف‌های اصلی آنها تبدیل شده است.

منبع: PSU

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + هفده =