اخبار بازی E3 2018

احتمال کاهش قیمت 100 دلاری Xbox One X وجود دارد

احتمال کاهش قیمت 100 دلاری Xbox One X وجود دارد

وی جی مگ: بسیاری از گیمرها منتظر هستند تا ببینند مایکروسافت چه برنامه‌ای برای کنفرانس خود در E3 2018 دارد و چه بازی‌هایی را معرفی کرده و نمایش می‌دهد اما شاید کاهش قیمت 100 دلاری Xbox One X مهم‌ترین خبر آنها در همین مراسم باشد.

به گزارش وی جی مگ، نوامبر سال گذشته Xbox One X با قیمتی 499 دلاری وارد بازار شد و بعد از مدتی با قیمت 449 دلار به فروش رسید. امروز اما اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد، ممکن است قیمت کنسول قدرتمند Xbox One X باز هم کاهش پیدا کند. هر دو فروشگاه Fry’s Electronics و GameStop اعلام کرده‌اند که از امروز قیمت Xbox One X یک ترابایتی با کاهشی 100 دلاری به 349 دلار می‌رسد. البته هنوز مشخص نیست که این کاهش قیمت دائمی است یا برای مدتی کوتاه انجام می‌شود.

از سوی انتظار می‌رود که مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2018 خود چند باندل جدید را همراه با بازی‌های مختلف معرفی کرده و از این طریق گزینه‌ای متفاوت با همان قیمت سابق را پیش روی مخاطب‌ها و خریداران قرار دهد. باید دید نهایتا چه سرنوشتی در انتظار قدرتمندترین کنسول بازی تاریخ است. امشب ساعت 30 دقیقه بامداد کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2018‌ را از وی جی مگ دنبال کنید و ما را از نظرات خود در این رابطه آگاه کنید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =