اخبار بازی

احداث استودیو برلین Ubisoft در سال 2018

احداث استودیو برلین Ubisoft در سال 2018

امروز شرکت Ubisoft اعلام کرد که قرار است آن‌ها در اوایل سال 2018 استدیو جدیدی را در شهر برلین آلمان احداث کنند. طبق بیانیه منتشر شده، اولین پروژه این استدیو جدید Ubisoft Berlin، همکاری در نوسعه عنوان open-world اول‌شخص‌شوتر این شرکت یعنی Far Cry 5 است. جایی‌که حوادث بازی در دنیای مدرن شهر مونتانا به وقوع می‌پیوندد و پلیر کنترل معاون کلانتر را برعهده خواهد داشت که درگیر مقابله با یک گروه تندرو مذهبی به نام Eden’s Gate است.

استدیو Ubisoft Berlin به شرکت مادر خود گزارش کار نخواهد داد و به جای آن تحت نظر Ubisoft Blue Byte کار کرده و به آن‌ها گزارش می‌دهند. Blue Byte یکی دیگر از استدیوهای فرعی Ubisoft بوده که برای کار روی عناوین For Honor، عنوان در حال ساخت Skull & Bones و همچنین Tom Clancy’s Rainbow Six Siege شناخته می‌شود. به علاوه لازم به ذکر است استدیو Ubisoft Berlin کار خود را با یک تیم 50 نفره و با رهبری آقای Istvan Tajnay شروع خواهد کرد. ایشان کارمند سابق Blue Byte بوده و به عنوان کارگردان کارهای استدیو فعالیت کرده است.

این ناشر فرانسوی Ubisoft اولین باری نیست که امسال استدیو جدیدی را احداث می‌کند. در اوایل سال نیز آن‌ها استدیو جدیدی را در شهر Stockholm فرانسه با هدف عرضه عناوین AAA مالتی‌پلتفرم تاسیس کرده بودند.

تاریخ دقیقی برای برای احداث Ubisoft Berlin اعلام نشده و تنها زمان اعلام شده به اوایل سال 2018 اشاره دارد. درحالی‌که Far Cry 5 قرار است در تاریخ 28 فبریه 2018 (چهارشنبه 9 اسفند 96) برای PS4، PC و XBOX ONE عرضه شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 2 =