اخبار بازی

احداث استودیو جدید EA برای ساخت بازی Star Wars

احداث استودیو جدید EA برای ساخت بازی Star Wars

وی جی مگ: شرکت EA استودیو جدیدی را برای ساخت بازی Star Wars و عناوینی دیگری چون Plants vs. Zombies احداث کرد. این استودیو جدید به واسطه گسترش یافتن استودیو EA Motive شکل گرفته است؛ زیرمجموعه کانادایی EA که توسط جید ریموند خالق سری بازی محبوب Assassin’s Creed تاسیس شد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون تایید شده که EA Motive به دو دفتر کاری یا شعبه تقسیم شده است. شعبه اصلی و اولیه که در مونترال واقع بود و حال شعبه جدید در ونکوور تاسیس شده است. همان‌طور که اطلاع دارید جید ریموند و تیم تحت اختیار او پیش از این مشغول کار روی بخش تک‌نفره Star Wars Battlefront II بوده و هم‌چنین در استودیو Visceral Games رو بازی کنسل شده از Star Wars که به صورت سینگل‌پلیر و Open World دنبال می‌شد کار می‌کردند.

خبر احداث استودیو جدید EA برای ساخت بازی Star Wars اصلا مورد غافل‌گیر کننده‌ای به شمار نمی‌رود. البته در حال حاضر از پروژه در دست ساخت این استودیو رونمایی نشده و کسی از جزییات آن اطلاعی ندارد. پیش از این اشاراتی شده بوده که استودیو EA Vancouver توسعه یک بازی از سری Star Wars با شباهت به عنوان Destiny را در پیش گرفته. به‌علاوه ممکن است این پروژه به یک بازی کاملا جدید از دنیای نام‌برده منتهی شود یا حتی به ساخت قسمت سوم از Battlefront ختم شود.

در رابطه با Plants vs. Zombies نیز گزارشات دیگر حاکی از این مسئله است که این استودیو مایل است که توسعه یا کمک به توسعه عنوانی از یک سری محبوب فانتزی کودکانه را به دست بگیرد. با توجه به سابقه‌ای که این استودیو در ساخت بخش تک‌نفره دارد ممکن است موارد اشاره شده به ساخت یک بازی Plants vs. Zombies محتوی بخش تک‌نفره منتهی شود. هم‌چنین ساخت یک IP جدید نیز از دیگری موارد قابل ذکر است.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 7 =