اخبار بازی

احداث استودیو عضو سابق Quantic Dream

احداث استودیو عضو سابق Quantic Dream

استدیو Quantic Dream برای عنوان داستان محور و هیجانی خود Heavy rain شناخته می‌شود که در سال 2010 برای PS3 عرضه شد. پس از آن این استدیو عنوان Beyond: Two Souls را ساخت که با بازخورد های متفاوتی روبه‌رو شد. حال نیز درحال توسعه Detroit: Become Human بوده که از همان شیوه داستان سرایی Heavy rain پیروی می‌کند. خانم Caroline Marchal که به عنوان طراح ارشد بازی بر روی هر دوعنوان Heavy rain و Beyond کار کرده، تصمیم گرفته است با استفاده از تجربیات خود استدیو جدیدی را احداث کند.

ایشان حالا موسس و Creative Director استدیو جدید خود با نام Interior Night محسوب می‌شود و تعدادی از سازندگان شرکت سونی و Quantic Dream به‌همراه او هستند. این استدیو تلاش خواهد کرد تا کسانی که کاملا هم مخاطب بازی‌های ویدیویی محسوب نمی‌شوند اما به روایت داستانی غنی علاقه دارند را به سمت بازی‌های خود بکشاند. به نظر Marchal، این داستان سرایی است که باعث می‌شود مخاطبین، یک رسانه را نسبت به دیگری ترجیح دهند. «استدیو ما می‌خواهد مخاطبین بزرگ‌سال تلویزیون را به خود جذب کند. کسانی که عاشق سریال‌هایی همچون Breaking Bad و Fargo هستند اما لزوما علاقه ای به بازی‌ها حتی با داستان های اورجینال تعاملی ندارند. من فکر می‌کنم بازی‌های داستان محور بهترین ژانر برای جذب طیف وسیعی از افراد است.»

با مهارت هایی که این تیم از تجربیات قبلی خود در ساخت بازی‌ها در این صنعت کسب کرده، Interior Night قصد دارد عناوینی داستان محور با درجه کیفی بسیار بالایی تولید کند. آن‌‌ها می‌خواهند همچنان به نوآوری در این رسانه ادامه داده و به بازیکنان این قابلیت را بدهند که بتوانند با بازی‌ها تعامل داشته باشند. «Interior Night می‌خواهد مرزهای آنچه را که تاکنون افراد تجربه کرده‌اند را روبه جلو ببرد. ما می‌خواهیم تجربه ای را به ارمغان بیاوریم که در آن افراد حتی مکانیک های گیم‌پلی بازی را فراموش کرده و تمرکز خود را روی ارتباط احساسی خود با شخصیت ها و داستان معطوف کنند.»

مشخص نیست که نخستین بازی Interior Night روی چه پلتفرم‌هایی ساخته خواهد شد. البته به‌نظر می‌رسد این تیم هم‌اکنون درحال ساخت یک بازی بوده و قول داده اند بازی‌شان تجربه ای احساسی در عین حال سرگرم کننده باشد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − هفت =