اخبار بازی

اخراج کارمندان شرکت ناشر بازی LawBreakers

اخراج کارمندان شرکت ناشر بازی LawBreakers

وی جی مگ: ماه گذشته گزارشی منتشر شد که در آن ناشر بازی LawBreakers یعنی شرکت Nexon America، وجود PUBG را مقصر شکست بازی خود می‌داند. حال این‌طور که پیداست وجود مواردی اخراج کارمندان این شرکت را به دنبال داشته است و ظاهرا این بار، Nexon عامل خاصی را مقصر آن نمی‌داند.

به گزارش وی جی مگ، سخن‌گویی از شرکت Nexon America در گفتگو با GameIndustry تاکید می‌کند اخراج کارمندان و بازسازی مجدد ساختار این شرکت ارتباطی با عملکرد تجاری LawBreakers نداشته و در جهت تلاش برای سازمان‌دهی امور شرکت و تمرکز روی ساخت‌ عناوین باکیفیت صورت گرفته است. گزارش اولیه منتشر شده حاکی از آن بود که نیمی از کارکنان این شرکت اخراج شده بودند اما طبق اظهارات سخن‌گوی این شرکت، تعداد افراد اخراج شده حتی نزدیک میزان اعلام شده نیز نبوده است.

بدون شک افراد بسیاری هستند که می‌خواهند برای امر صورت گرفته، عملکرد ضعیف LawBreakers را سرزنش کنند اما باید به این مسئله نیز توجه کرد که از این دست اتفاقات چه در داخل  صنعت ویدیوگیم و چه خارج از آن به وقوع می‌پیوندد و می‌تواند به دلایل فراوانی هم مربوط شود. باید اشاره کرد ناشر بازی LawBreakers وظیفه نشر عناوین دیگری هم‌چون Hyper Universe، Counter-Strike Nexon: Zombies، MapleStory و Vindictus را نیز برعهده داشته که شاید بتوان عناوین نام‌برده را دلیلی برای اخراج کارمندان این شرکت دانست.

در هر صورت باید توجه کرد اگرچه این موضوع ارتباطی با LawBreakers نداشته اما باز هم عملکرد این بازی یک نکته منفی برای Nexon به شمار می‌رود.

اخراج کارمندان شرکت ناشر بازی LawBreakers

منبع

برچسب‌هاLawbreakers Nexon America PUBG
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − هشت =