اخبار بازی

اخراج کارمندهای Activision با وجود عملکرد مالی خوب

شرکت Activision یک سه ماهه موفق‌تر از آنچه پیشبینی می‌کرد را پشت سر گذاشته است، ولی با این حال طبق گزارش Kotaku این شرکت برخی از نیروهای خود را از کار برکنار کرده است. البته این موضوع شامل کارکنان LMG و Blizzard نمی‌شود و تنها محدود به استودیوهای داخلی Activision مثل Beenox، و Infinity Ward سازنده آخرین نسخه از سری Call Of Duty یعنی Infinite Warfare می‌شود که حدود 20 نفر را از کار برکنار کرده است.

Activision در این باره گفته است: «Activision به دنبال تعدیل کردن منابع ما برای محصولات آینده و رفتن [صنعت بازی] به سمت و سوی دیجیتالی است، که شامل فرصت‌هایی برای [تولید] محتویات الحاقی دیجیتالی می‌شود»

این کار Activision واقعاً شرم‌آور است و امیدوار هستیم که کارکنان اخراج شده بتوانند به‌زودی یک شغل مناسب دیگر پیدا کنند. به خاطر اشتیاق طرفداران برای سریع حکم صادر کردن در مورد کیفیت نهایی یک محصول (مثل اتفاقی که برای Infinite Warfare در هنگام معرفی رخ داد) گاهاً فراموش می‌شود که این محصولات نیز توسط انسان‌های واقعی ساخته شده‌اند و شاید به خاطر تنفر ما از یک عنوان آن‌ها نیز تحت‌الشعاع قرار بگیرند.

منبع

برچسب‌هاActivision Beenox Infinity Ward
دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 4 =