اخبار بازی

ادامه جبهه‌گیری سناتورهای آمریکایی علیه Loot Box

ادامه جبهه‌گیری سناتورهای آمریکایی علیه Loot Box

وی جی مگ: آن‌طور که پیداست جبهه‌گیری سناتورهای آمریکایی علیه Loot Box ادامه دارد. قرار گرفتن لوت‌باکس‌ها در بازی‌های ویدیویی یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات این صنعت در سال گذشته بود که با عرضه Star Wars Battlefront II به اوج خود رسید و توجهات بسیاری از مقامات مختلف را به این مسئله جلب کرد. اگرچه شرکتی چون EA هم‌چنان معتقد است وجود لوت‌باکس در بازی‌ها به منزله قمار محسوب نمی‌شود اما این موضوع هم‌چنان از جهات بسیاری در مناطق مختلف در حال بررسی شدن است.

به گزارش وی جی مگ، خانم Maggie Hassan سناتور آمریکایی از سازمان ESRB درخواست کرده تا وجود لوت‌باکس‌ در بازی‌ها را از موارد قابل توجه برای رده‌بندی آن‌ها قرار دهد. به‌علاوه این سناتور از کمیسیون تجارت فدرال نیز خواسته تا مورد لوت‌‌باکس‌ها را به عنوان عاملی برای قمار و ایجاد اعتیاد در کودکان مورد بررسی قرار دهد. به گفته وی، عواملی چون لوت‌باکس باعث می‌شود اعتیاد کودکان به بازی‌های ویدیویی بیشتر شود و به همین منظور این کمیسیون خواسته تا اقدامات لازم را در این مورد انجام دهد. فعلا باید منتظر ماند آیا کمیسیون مذکور با اظهارات این سناتور موافق بوده و در این صورت برای حل این مسئله چه برخوردی از خود نشان خواهد داد.

Hassan در نامه خود به ESRB نیز اینگونه توضیح می‌دهد « وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای مانند لوت‌باکس‌ها، نگرانی‌ها را پیرامون سواستفاده روانی افزایش می‌دهد. این قابلیت‌ها به نوعی است که مانند آن‌ها در کازینوها و بازی‌ها شرطی و قمار یافت می‌شود.» ESRB نیز پس از دریافت این نامه اظهار کرد موضوع را کاملا بررسی خواهد کرد.

ادامه جبهه‌گیری سناتورهای آمریکایی علیه Loot Box

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 13 =