اخبار بازی

ادامه صدرنشینی FIFA 18 در جدول فروش هفتگی بریتانیا

ادامه صدرنشینی FIFA 18 در جدول فروش هفتگی بریتانیا

وی جی مگ: در حالی که هفته گذشته نیز شاهد عرضه بازی‌های جدید فراوانی نبودیم، Metal Gear Survive به صورت جهانی منتشر شد اما در بریتانیا نتوانست موفق عمل کند و صدرنشینی FIFA 18 همچنان ادامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، صدرنشینی FIFA 18 در حالی ادامه دارد که GTA 5 با یک رده صعود به جایگاه دوم رسید و Call of Duty WW2 که چند هفته است بالای جدول را به دیگر رقبا واگذار کرده بود حالا دوباره به رده سوم رسیده است. رده چهارم همچنان در اختیار Monster Hunter World است و جایگاه پنجم نیز به EA Sports UFC 3 رسیده است. Metal Gear Survive در حالی هفته اول فروش خود را تجربه می‌کند که به جایگاهی بهتر از ششمی دست پیدا نکرد.

بر اساس اخبار منتشر شده این بازی حداقل در بریتانیا بسیار ضعیف‌تر از Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain ظاهر شده است و فروش این دو اثر تقریبا قابل قیاس نیست. از دیگر نکات قابل توجه جدول فروش سقوط آزاد Kingdom Come Deliverance است که با سقوطی ده رده‌ای حالا به جایگاه دوازدهم دل خوش کرده است. Bayonetta 2 نیز که به صورت انحصاری برای Switch منتشر شده با سقوطی وحشتناک از رده پنجم، حالا به جایگاه نوزدهم رسیده است. لیست ده بازی برتر به شکل زیر است:

 

  1. FIFA 18
  2. GTA 5
  3. Call of Duty WW2
  4. Monster Hunter World
  5. EA Sports UFC 3
  6. Metal Gear Survive
  7. Shadow of the Colossus
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Super Mario Odyssey
  10. Assassin’s Creed Origins

ادامه صدرنشینی FIFA 18 در جدول فروش هفتگی بریتانیا

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 11 =