اخبار بازی

احداث استودیو Ubisoft در بمبئی و ادسا

احداث استودیو Ubisoft در بمبئی و ادسا

وی جی مگ: احداث استودیو Ubisoft در بمبئی و ادسا توسط این شرکت تایید شد. شرکت Ubisoft در چند وقت گذشته در زمینه تجارت خود بسیار مشغول بوده است. طی یک ماه گذشته این شرکت استودیو سازنده Brawlhalla یعنی Blue Mammoth را خریداری کرد، با Vivendi به توافقاتی جدیدی رسید و هم‌چنین همکاری جدیدی را با شرکت چینی Tencent آغاز نمود.

به گزارش وی جی مگ، فعالیت‌های مثبت Ubisoft ادامه داشته زیرا امروز اعلام شد این شرکت دو استودیو جدید، یکی در بمبئی هند و دیگری در ادسا اکران احداث کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رود احداث این دو استودیو جدید به منظور همکاری با دیگر استودیوهای این شرکت بوده تا توسعه بازی‌های AAA این ناشر فرانسوی تقویت شود. Ubisoft Odesa که به دیگر استودیوهای در حال روی فرنچایز Tom Clancy’s Ghost Recon کمک خواهد کرد هم‌اکنون آغاز به کار کرده و به دنبال آن است تا 60 کارمند را برای دو سال آینده استخدام نماید. مدیر استودیو Ubisoft Kiev آقای Adrian Serbanescu وظیفه مدیریت استودیو جدید را برعهده خواهد داشت.

این در حالی است که Ubisoft Mumbai کار خود را از ماه ژوئن شروع می‌کند و مستقیما به Jean-Philippe Pieuchot مدیر Ubisoft Pune گزارش خواهد داد. این استودیو قرار است تا در دو سال آینده بیش از 100 نفر را جذب کرده برنامه‌های خود را با سرعت بیشتری دنبال نماید.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 2 =