اخبار بازی

ادامه فروش موفق Kirby Star Allies در ژاپن

ادامه فروش موفق Kirby Star Allies در ژاپن

وی جی مگ: Media Create انتظار دارد فروش موفق Kirby Star Allies در ژاپن ادامه داشته باشد. پس از انتشار جدول فروش هفتگی ژاپن مشخص صدر این جدول به Kirby Star Allies رسیده است و این بازی توانسته 222,031 واحد روی کنسول Switch به فروش برساند.

به گزارش وی جی مگ، این مقدار بسیار بیشتر از میزان فروش عنوان قبلی این بازی تحت نام Kirby: Planet Robobot برای 3DS بوده و که توانسته بود در هفته نخست خود 145 هزار نسخه به فروش برساند و مجموع فروش عنوان مذکور در ژاپن نیز به 634 هزار نسخه رسیده بود.

فروش ابتدایی Kirby Star Allies حتی از Kirby: Triple Deluxe بالاتر بوده که 214 هزار نسخه در هفته اول و 836 هزار به صورت محموع فروخته بود. با توجه به این که فروش کلی عناوین قبلی این فرنچایز همواره چهار برابر از فروش هفته نخست بالاتر بوده Media Create انتظار دارد فروش موفق Kirby Star Allies در ژاپن ادامه داشته باشد.

در خبری مرتبط به بازی‌های کنسول Switch، بازی Gal*Gun 2 نتوانست عملکرد چندان موفقی داشته باشد و از قرار گرفتن در لیست 20 عنوان پرفروش هفتگی ژاپن باز ماند. البته نسخه PS4 بازی نام‌برده در جایگاه شانزدهم قرار گرفته.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =