اخبار بازی

ارائه رایگان Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds به برخی کاربرها

ارائه رایگان Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds به برخی کاربرها

Horizon Zero Dawn یکی از موفق‌ترین عناوین سال 2017 بود که در اوایل آن منتشر شد. بازی از هردو قشر گیمر و منتقد با تحسین روبه‌رو شد. داستان و روایت خوب، گیم‌پلی اعتیادآور و گرافیک فوق‌العاده باعث شد تا این عنوان، بهترین بازی سال بسیاری از دارندگان کنسول PS4 باشد.

ماه گذشته بسته‌الحاقی The Frozen Wilds نیز برای این بازی منتشر شد. این بسته‌الحاقی تنها DLC برای بخش داستانی بازی به شمار می‌رود. حال طبق گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد شرکت سونی کد مربوط به این DLC را به‌طور رایگان در اختیار تعدادی از کاربران شبکه PSN قرار داده است. منشا این گزارش هم سایت hotukdeals است.

اولین پست درباره این موضوع توسط گیمری با نام کاربری dragonball_lee108 ارسال شده است. به گفته وی، او بازی Horizon Zero Dawn را نخریده و آن را از یکی از دوستان خود قرض کرده بود. او کمیپن بازی را به اتمام رسانده و تروفی پلاتینیوم بازی را کسب کرده است. حال DLC بازی به رایگان در اختیار او قرار گرفته است چرا که سونی برای کاربرانی که تروفی پلاتینیوم بازی‌‌ها را کسب می‌کنند، پیشنهادهایی را ارائه می‌کند.

حال باید دید آیا کد این DLC به رایگان در اختیار سایر افرادی که Horizon Zero Dawn را تکمیل کرده‌اند قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − ده =