اخبار بازی

ارائه محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online در سال 2018 ادامه خواهد داشت

ارائه محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online در سال 2018 ادامه خواهد داشت

وی جی مگ: در طول سال‌های گذشته، هفت محتوای قابل دانلود و یک Chapter جدید به The Elder Scrolls Online اضافه شدند. همانطور که می‌دانید این اثر، یک بازی در سبک MMORPG است و بتسدا سعی کرده تا با ارائه محتوای رایگان پس از عرضه و همچنین DLCهای پولی از این بازی که در سال 2014 عرضه شد پشتیبانی کند.

به نظر می‌رسد که فرآیند پشتیبانی از ESO در سال آینده کند نخواهد شد بلکه باید منتظر عرضه سه DLC همراه با یک Chapter جدید نیز باشیم. به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که اولین DLC در واقع محتوای قابل دانلود جدید Dragon Bones خواهد بود شامل چند دانجن جدید است. DLC بعدی شباهت زیادی به Shadows of the Hist و Horns of the Reach خواهد داشت. البته به نظر می‌رسد که این DLC ها صرفا شامل دانجن‌های جدید هستند اما گیمر‌ها می‌توانند پاداش‌های مربوط به Loyalty و Emote‌های جدید را نیز دریافت کنند. همچنین پاداش‌های به صورت آیتم‌های تزئینی نیز در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر تقریبا هیچ اطلاعاتی از دو DLC و Chapter جدید که در سال آینده میلادی عرضه خواهند شد در دسترس نیست. گرچه در پستی که در بلاگ رسمی این بازی توسط سازندگان منتشر شده است گیمر‌ها می‌توانند در سال 2018 شاهد عرضه به‌روزرسانی باشند که قابلیت تغییر ظاهر شخصیت‌ها را به گیمر می‌دهد. همچنین گفته شده که سیستم Transmogrify برای ایجاد تغییر در ظاهر زره‌ها و اسلحه‌ها به بازی اضافه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این سیستم همراه با عرضه محتوای قابل دانلود Dragon Bones عرضه می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + هفده =