اخبار بازی

ارتباط Death Stranding و Spider-Man: Into the Spider-Verse از دید کوجیما

ارتباط Death Stranding و Spider-Man: Into the Spider-Verse از دید کوجیما

وی جی مگ: هیدئو کوجیما خالق مجموعه بازی Metal Gear و کارگردان بازی Death Stranding معمولا فعالیت مداومی در شبکه‌های اجتماعی دارد و به خصوص درباره فیلم‌هایی که تماشا کرده نکات جالبی را مطرح می‌کند. این بازیساز مشهور ژاپنی اما در توئیت خود از ارتباط Death Stranding و Spider-Man: Into the Spider-Verse صحبت کرده.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که طبق انتظارات فیلم جدید ابرقهرمان مارول مورد توجه کوجیما قرار گرفته اما او در انتهای توئیت اخیر خود به این نکته اشاره کرده که هر Death Stranding و Spider-Man: Into the Spider-Verse از دید موضوع (Theme) به یکدیگر شباهت دارند.

حالا نوبت به گیمرها رسیده تا فرضیه‌های خود را براساس توئیت کوجیما مطرح کنند و البته در این رابطه به نکات جالبی اشاره کرده‌اند. اولین فرضیه مطرح شده به ساختار جهان‌های موازی اشاره دارد. برخی گیمرها اعتقاد دارند که در Death Stranding هم شبیه به Spider-Man: Into the Spider-Verse با جهان‌هایی روبرو هستیم که به یکدیگر ارتباط پیدا کرده‌اند.

فرضیه دیگر اما روی کلمه کلیدی Theme یا همان موضوع تمرکز کرده. دسته دیگری از طرفداران ساخته‌های بازیساز ژاپنی اعتقاد دارند که درست مانند Spider-Man: Into the Spider-Verse در Death Stranding نیز ما کنترل شخصیتی را برعهده می‌گیریم که در اصل جایگزین قهرمان سابق دنیای بازی شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − سیزده =