E3 2013 اخبار بازی

ارواح واقعیت دارند : اطلاعاتی تازه از COD Ghosts

ارواح واقعیت دارند : اطلاعاتی تازه از COD Ghosts 1

پیش از هر چیز بهتر است که بگوییم فرصت شما برای حدس زدن نام سگ بازی تمام شده است . اما به آن جا نیز می رسیم .

تریلر بازی همانند COD MW3 از داخل دریا شروع شد با توجه به سطح گرافیکی بازی ، به نظر می رسد که این تریلر یا بر روی یک PC قدرت مند اجرا شده یا اینکه دیسک بازی در یکی از کنسول های نسل بعد قرار داشته . همان طور که در تریلر اولیه بازی هم دیده بودیم ، شما به همان یک نفر دیگر در حال شنا کردن هستید . پس از مدتی ، شما باید ترتیب چند نگهبان را داده و یک اژدر به سمت یک سکوی نفتی دشمن شلیک می کنید . از محیط های ابن مرحله به نظر می رسد که شما در حوالی آمریکا جنوبی قرار دارید .

CODGhosts

بازی با نمایش یک فاجعه آغاز می شود ، دولت ایالات متحده سرنگون شده . بهنظر می رسد که داستان بازی در ادامه ی اتفاقات رخ داده در MW3 باشد . در بازی شما باید کاملا به خود متکی باشید . دیگر خبری از نیروی پیشتیبان نیست ، دیگر کسی برای شما اطلاعات تاکتیکی ارسال نخواهد کرد ، دیگر برتری تکنولوژیکی نخواهید داشت ، شما در این جهنم فقط باید بر خود متکی باشید .

البته شما کاملا تنها نخواهید بود ، بهترین دوست شما در این جا سگ شماست . اسمش ” رایلی ” است و همیشه در کنار شما خواهد بود . یکی دیگر از مراحل بازی در کالیفرنیا رخ میدهد . کالیفرنیایی که حالا با زلزله نابود شده . این جاست که رایلی به کمک شما میاید . شما می توانید به کمک دوربینی که به او متصل است ، هر چیزی که رایلی ببیند را شما هم می بینید . هم چنین رایلی می تواند دشمنان را بدون سرو صدا از پا دربیاورد ، به گشت زنی و محافظت از مناطق خودی بپردازد و یا با پارس کردن حواس نگهبان ها را پرت کند .

 اگر شما هم به این بازی علاقه مند شده اید هم چنان باید تا نمایش تریلر 30 دقیقه ای بازی صبر کنید .

محمد حسین باجلان

محمد حسین باجلان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =

  • jalebe be mahze inke ye nafar too ye bazi farsi sohbat mikone hame mirizan migan ina mikhan Irano kharab konan in baziaro misazan badan vaghti ye bazi misazan ke toosh khode America nabood shode hichki hich commenti nemizare….