اخبار بازی

از خبر Prince Of Persia جدید خوشحال نباشید

Gameemag---Prince-of-Persia-The-Shadow-and-the-Flame

به نظر می رسد یوبیسافت در روز های اخیر یک رونمائی جدید از بازی Prince Of Persia خواهد داشت. بازی ای که بدون شک همگی ما با آن خاطرات زیادی داریم.

در یک پیغام جدید بر روی صفحه ی فیسبوک این عنوان یوبیسافت اعلام کرد که:

“Get ready for some news about Prince of Persia, starting next week …”

“تا هفته ی آینده منتظر خبر هائی در مورد Prince Of Persia باشید …”

با اینکه اطلاعاتی در مورد این عنوان نیست اما بعضی از گیمر ها معتقدند که این بازی قرار است تا یک ریلیز iOS یا Android باشد و حال به نظر می رسد که این نظریه تا حدودی درست است.

آقای Jason Schreier از سایت خبری مطرح Kotaku در یک تویت گفت:

“زیاد در مورد خبر Prince of Persia هیجان زده نشید، یوبیسافت به ما اعلام کرد که این بازی برای پلتفرم های موبایل است”

با اینکه خیلی از طرفداران امید این را داشتند که این بازی یک عنوان کنسولی باشد اما مثل اینکه اینگونه نیست و یک بازی موبایلی در راه است.

یوبیسافت ممکن است تا تاریخ عرضه ی این عنوان که فعلا نام Prince of Persia: The Shadow and the Flame را یدک می کشد و یک بازسازی از عنوانی قدیمی دز سال 1993 است را در هفته ی آینده اعلام کند.

حسین جاشی

حسین جاشی

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 2 =

  • واااای خدای من!!! یعنی اگه این نسخه ی بازسازی شده ی The shadow and the Flame باشه من میمیرمممممم واسش! نمیدونید چقدررررر خاطره دارم با این بازی و بازیهای هم رده اون! اینا بازیهای سیستم عامل داس بودند و من در دوران تفولیت خودمو خفه میکردم پاشون!! 🙂 هی خدا چی میشه بیان باز اینا.. یادشون واقعا بخیر!

  • آخ جوون میشینم با گوشیم و نرم افزاری که خودم ساختم که هر چی بازی برای گوشی یا اکس باکس یا کامپیوتر باشه رو به هم تبدیل میکنه میتونین زنگ بزنین برای فروش مثلا من بازی battlfield 3 رو توی گوشیم دارم بازی میکنم