اخبار بازی

از دست رفتن صدرنشینی CTR Nitro-Fueled در بازار بریتانیا پس از یک هفته

از دست رفتن صدرنشینی CTR Nitro-Fueled در بازار بریتانیا پس از یک هفته 1

وی جی مگ: با انتشار عنوان Super Mario Maker 2، صدرنشینی جدول فروش هفتگی بریتانیا از دستان Crash Team Racing Nitro-Fueled خارج شد و در اختیار ساخته انحصاری کنسول Nintendo Switch قرار دارد.

به گزارش وی جی مگ، Super Mario Maker 2 بهترین لانچ نینتندو در هفته اول انتشار در بریتاینا را به خود اختصاص داد و توانست این لقب را که پیش از این در اختیار New Super Mario Bros. U Deluxe بود به نام خود ثبت کند. فروش سایر بازی‌های انحصاری نینتندو نظیر Mario Kart 8 Deluxe و Super Smash Bros. Ultimate هم در هفته گذشته با رشد قابل توجهی همراه شد به طوری که این بازی به ترتیب در مکان‌های پنجم‌ و دهم جای گرفتند.

همان‌طور که گفته شد Crash Team Racing Nitro-Fueled که در هفته پیش در رتبه نخست چارت فروش بریتانیا قرار گرفته بود این هفته به رتبه دوم تنزل پیدا کرد. این اثر توانست عملکرد تجاری خود را نسبتا ثابت نگه دارد به طوری که تنها 48 درصد از فروش بازی به نسبت هفته گذشته کاهش پیدا کرد. رتبه‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب در اختیار F1 2019 و Judgment قرار دارد. Bloodstained: Ritual of the Night که هفته ابتدایی خود را با جای گرفتن در رتبه 17ام آغاز کرده بود این هفته توانست با فروش خوب خود روی Nintendo Switch در مکان نهم قرار بگیرد. لیست کامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  1. Super Mario Maker 2
  2. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  3. F1 2019
  4. Judgment
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Red Dead Redemption 2
  7. Grand Theft Auto 5
  8. Assassin’s Creed Odyssey
  9. Bloodstained: Ritual of the Night
  10. Super Smash Bros. Ultimate

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + یک =