اخبار بازی

از دید سونی The Last of Us بهترین بازی تاریخ است

The Last of Us بهترین بازی تاریخ است

وی جی مگ: به نظرتان بهترین بازی تاریخ کدام است؟ این سوالی است که مدت زیادی در این صنعت مورد بحث قرار گرفته و هیچ عنوانی بهترین بازی تاریخ انتخاب نشده چرا که هر کدام به نحوی جذاب هستند.

به گزارش وی جی مگ، برای سونی جواب دادن به این سوال آسان است چرا که بهترین عناوین انحصاری برای کنسول‌های سونی منتشر شده و آن‌ها یک بازی را به عنوان بهترین بازی تاریخ انتخاب کرده‌اند. ناشر این عنوان به تازگی در تویت خود صحبتی در مورد بهترین بازی کرده است.

آن‌های در مورد بازی‌ها صحبت کردند که هر کدام چه نقطه قوتی دارد. مقایسه هر کدام با توجه به اینکه سبک مختلفی دارند زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد البته بحث در مورد بازی استودیوی Naughty Dog یعنی The Last of Us دشوار است.

کدام بازی بهتر است؟ هر کسی بازی مورد علاقه خود را در جواب می‌نوشت مانند بازی Horizon Zero Down و God of War. همچنین بازی The Legend of Zelda breath of the Wild به عنوان بهترین بازی تاریخ پیشنهاد شده بود که چالشی برای عناوین سونی است. سونی جواب جالبی به این سوال داد.

  1. Honestly
    19. you
    18. can’t
    17. rank
    16. them
    15. because
    14. each
    13. is
    12. amazing
    11. and
    10. nuanced
    9. and
    8. delivers
    7. fun
    6. and
    5. challenges
    4. in
    3. different
    2. ways
    1. The Last of Us

صادقانه بگویم شما نمی توانید آن‌ها را رده‌بندی کنید چون هر کدام شگفت‌انگیز و منحصر به فرد هستند و سرگرمی و چالش‌هایی را به روش‌های مختلف ارائه می‌کنند. در رتبه نسخت نیز عنوان The Last of US را قرار دادند.

بازی The Last of Us برای کنسول‌های سونی یعنی PS3 و PS4 منتشر شد که یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ است. با توجه به سلیقه متفاوت آدم‌ها نمی‌توان به این سوال پاسخ داد چرا که برای هر کس بهترین بازی تاریخ متفاوت است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − پنج =