اخبار بازی

از دید گیمرها امیدی به بازگشت Anthem نیست

از دید گیمرها امیدی به بازگشت Anthem نیست

وی جی مگ: استودیو Bioware که زمانی به عنوان یکی از بهترین سازندگان صنعت بازی شناخته می‌شد به دلیل سو مدیریت و عوامل متعدد دیگر در دو پروژه آخر خود شکست خورده به طوری که ساخته آخر آن‌ها یعنی Anthem یک شکست تمام عیار به شمار می‌رود. نشانه‌های شکست بازی از تست آلفا و بتا آن آغاز شد زمانی که این اثر نتوانست تاثیر مثبتی را روی مخاطب‌های خود بگذارد. اکنون که حدود چند ماه از انتشار محصول Bioware می‌گذرد به نظر می‌رسد حتی گیمرها و مخاطب‌های هاردکور نیز دیگر امیدی به بازگشت Anthem نداشته و آن را یک اثر مرده می‌دانند.

به گزارش وی جی مگ، جامعه مخاطبین بازی در وبسایت Reddit همواره مشکلات مختلف و متعدد آن را اطلاع رسانی که برای مثال سیستم لوت بازی یکی از مهم‌ترین مشکلات Anthem بوده که پس از گذشت مدت‌ها، هم‌چنان ایرادات آن به طور کامل برطرف نشد و هنگانی که مشکلات مربوط به آن حل شد نیز ظاهرا به صورت تصادفی صورت گرفت با این حال مشکلات آن طی یک به‌روزرسانی دیگر در بازی مجددا ظاهر شد. در نتیجه چنین مواردی تعداد گیمرهای بازی دائما در حال کاهش بوده است. اثری بزرگ با حجم بازاریابی و تبلیغات بسیار فراوان اما شکست آن حتی از عنوان Fallout 76 نیز که سال گذشته عرضه شد سنگین‌تر بود.

به دنبال اعلام خبر جابه‌جایی اعضای تیم سازنده Bioware برای کار روی پروژه جدید استودیو و باقی ماندن تعداد افراد محدودی در بخش پشتیبانی برای فراهم کردن تعاملات آنلاین و سرویس‌های بازی، دیگر حتی گیمرها نیز امیدی به بازگشت Anthem ندارند. برنامه‌ای که Bioware پیش از این در هنگام انتشار Anthem برای پشتیبانی از آن اعلام کرده بود از بین رفته و یا شاید هم به تاخیر افتاده است و هیچ برنامه جدید و جایگزینی هم اعلام نشده است. در نتیجه بازی هم‌اکنون از نظر پلیرهای هارکور خود نیز مرده محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهار =