اخبار بازی

استخدام نیرو برای ساخت قسمت بعدی Legend of Zelda

وی جی مگ: سال گذشته بود که Legend of Zelda Breath of the Wild برای Nintendo Switch و Wii U منتشر شد و توانست در هر دو زمینه کیفی و اقتصادی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. حالا اما به نظر می‌رسد که نینتندو به دنبال استخدام نیرو برای ساخت قسمت بعدی Legend of Zelda است. اثری که هنوز معرفی نشده و احتمالا به این زودی‌ها نباید منتظر آن بود.

به گزارش وی جی مگ، آگهی استخدامی از سوی Nintendo به زبان ژاپنی منتشر شده که نشان می‌دهد که این کمپانی به دنبال استخدام طراح مراحل برای قسمت بعدی Legend of Zelda است. البته این آگهی در ادامه به انگلیسی ترجمه شد اما جزئیات آن نشان می‌دهد که فرد مورد نظر باید توانایی طراحی رویدادها، سیاه‌چاله، دشمن و محیط‌ها را در اختیار داشته باشد. در توئیتی جزئیات این آگهی منتشر و طی آن گفته شده که «فرد مورد نظر باید تجربه کار روی بازی‌های کنسولی و امکان برقراری ارتباط از طریق زبان ژاپنی را داشته باشد. هنوز هیچ جزئیاتی از این پروژه در دسترس نیست اما از همین حالا طرفداران Legend of Zelda شروع به رویاپردازی کرده‌اند.

آنها در کنار ساخت ادامه مستقیم Legend of Zelda Breath of the Wild پیش‌بینی می‌کنند که نینتندو روی اثری شبیه به Wind Waker یا بازسازی این بازی مشغول به کار است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 1 =