اخبار بازی

استدیوی Rocksteady از امکان ساخت یک بازی جدید از سری Batman: Arkham می‌گوید

Batman

عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League، جدیدترین اثر Rocksteady است که در آن گروه Task Force X باید با اعضای لیگ عدالت که تحت کنترل نیروی شومی قرار گرفته‌اند، مبارزه کنند. این بازی در دنیای آرکام‌ (Arkhamverse) اتفاق می‌افتد و شامل شخصیت Batman است که به نظر می‌رسد از مرگ جان سالم به در برده و حالا یک دشمن برای گروه Task Force X است. این بازی ممکن است آخرین نمایش Batman در این فرنچایز باشد، زیرا Rocksteady قصد دارد داستان Arkhamverse را به پایان برساند. البته هنوز هم برخی از طرفداران امیدوارند که یک بازی دیگر از سری Batman: Arkham منتشر شود، اما معاون مدیر طراحان Rocksteady این امکان را رد کرده و می‌گوید که آن‌ها فعلا تنها روی Suicide Squad متمرکز هستند. با ویجی مگ تا پایان خبر همراه باشید.

Johnny Armstrong معاون مدیر طراحان Rocksteady در مصاحبه اخیرش با GamesRadar اعلام کرد که احتمال ساخت یک بازی متمرکز برروی شخصیت بتمن در دنیای Rocksteady را بررسی می‌کند. او در طول مصاحبه گفت:

ما واقعا از کار روی Suicide Squad لذت می‌بریم، اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که همانطور که عنوان بازی اشاره می‌کند، ما واقعا لیگ عدالت را خواهیم کشت! پس…

Rocksteady اعلام کرده است که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، آخرین قسمت از سری Arkhamverse خواهد بود. این عنوان گیم‌پلی سریع و داستان هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد که گیمرها را به مبارزه با اعضای لیگ عدالت که تحت تأثیر نیروی شیطانی قرار گرفته‌اند، فرا می‌خواند. Rocksteady می‌گوید که این بازی همان کیفیت و DNA جذابی که سری Batman: Arkham را معروف کرده است را دارا می‌باشد. البته که بعد از این عنوان نیز با چالش‌هایی روبرو خواهیم بود، از جمله اینکه آینده Arkhamverse پس از کشته شدن Batman و دیگر ابرقهرمانان چگونه پیش خواهد رفت؟ نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا منتظر عنوان جدیدی با محوریت کاراکتر Batman هستید؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 12 =