اخبار بازی

استفاده از کدهای اصلی Shadow of the Colossus روی PS4

استفاده از کدهای اصلی Shadow of the Colossus روی PS4

شاید بسیار جالب باشد که یکی از بهترین بازی‌های انحصاری سال آینده میلادی PS4 اثری است که قبلا برای PS2 و PS3 نیز منتشر شده اما حالا گرافیکی خارق‌العاده دارد.

در مصاحبه با Game Informer تهیه کننده پروژه Shadow of the Colossus Remake یعنی Randall Low به تحسین از تیم اصلی سازنده بازی پرداخت و گفت که آنها می‌خواهند که به ایده (روح) اصلی این بازی وفادار باقی بمانند. Randall Low در این زمینه گفت:« Team Ico چیز‌هایی طراحی کردند که فوق‌العاده هستند. مثل نوع رنگ‌آمیزی، استفاده از مه، پیاده سازی داستانی که در آن از دیالوگ استفاده نمی‌شود. آنها استاد این کار هستند. طراحی دوباره آنها در صورتی که حتی همه چیز آماده بود، بسیار سخت است و ما تلاش بسیار زیادی کردیم تا همه چیز همانند نسخه اصلی باشد.»

او در ادامه گفت:« ما وقت زیادی را صرف این کردیم تا حس دقیقی مثل هواداران نسبت به بازی داشته باشیم. ما تلاش بسیار زیادی کردیم تا کلیت بازی همانند نسخه اصلی باقی بماند و چیزی در آن تغییر نکند. بدون اینکه چیزی را فاش کنم فقط بگوییم که هر کاری را که در نسخه اصلی قابلیت انجام آن را داشتید، در نسخه بازسازی شده نیز این امکان را خواهید داشت.»

کارگردان فنی بازی Peter Dalton نیز در صحبت‌های خود مشخص شد که آنها برای ساخت بازی هنوز از کد‌های اصلی استفاده شده در نسخه PS2 بهره می‌برند، گرچه سیستم رندرینگ و انیمیشن‌ها از ابتدا توسط Bluepoint طراحی شده است اما باید گفت که کلیت بازی با استفاده از کد‌هایی که برای ساخت نسخه PS2 استفاده شده بود اجرا می‌شود. Shadow of The Colossus روز 16 فوریه برای PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 9 =